Miguimon a Austràlia

Bloc personal

Campionat de tennis

leave a comment »

Fa unes setmanes em vaig apuntar per jugar un campionat de tennis a les pistes de Moore Park que estan al canto de Centennial Park i aixins poder trobar gent per jugar  i en resum passar un bon rato. Doncs ahir va ser el dia i la veritat es que m’ho vaig passar be i es mes, vaig guanyar el torneig!! Jugàvem dobles i en total erems uns 24 jugadors dividits en 3 equips depenent del nivell i jo em vaig posar al grup dels bons i alguns deu ni do ja dominaven. Em van aparellar amb una noia alemana i ella jugava bastant be i jugàvem al millor de 5 jocs entre els altres per tenir temps amb tots. La final va ser complicada però vam guanyar i de regal ens van donar una tovallola de la ATP i la felicitació de la organització. Ara al gener tornen a organitzar + partits de singles i dobles i ja m’hi vaig apuntar. La cosa es que fa temps que no jugo en “serio” com abans i es nota molt, me va faltar certa confiança en alguns moments i sobretot que la pista era rapida i la raqueta la vaig llogar i no es lo mateix! Us deixo amb una vista aerea de la zona.

Centennial Park Tennis

Written by miguimon

Desembre 17, 2008 a 10:04 pm

Arxivat a summer, sydney

Deixa un comentari

