Miguimon a Austràlia

Bloc personal

Tenia que passar

leave a comment »

He estat multat. Aquest cop ha estat per la brometa de voler estalviar uns dollars i comprar una targeta de bus que no podia utilitzar en teoria. Portava 1 any i mig fen servir la super “Blue Travel Ten Concession” que costa $7.20 i tens 10 viatges pel bus. Aquesta targeta es nomes per estudiants australians. Va passar ahir dimarts, en un dia d’aquells que no t’esperes que passi res i menys en aquella hora del dia.. eren les 11 del mati i anava al centre a la parada no vaig veure cap presencia rara de policia com m’he trobat en alguna ocacio. Pujo al bus, m’assento i de cop pugen dos homes uniformats que comencen a demanar tickets a tothom. Automàticament ja vaig pensar: cagada total. I si, vaig provar de fer-m’he una mica el tonto i ensenyar la meva targeta de la universitat però no va colar i llavors ja me va demanar la meva ID i es va començar a apuntar el nom i tota la pesca per enviar-m’he un regal de Nadal de $100 en els pròxims dies. Per cert, no vaig ser l’únic multat al bus. Ja em sento una mica millor. Sorprenenment et multen + si poses els peus a sobre el seient que si vas sense ticket. Pero aqui la gent es molt civilitzada i no he vist mai ningu fen aixo. De fet, avui he tornat a agafar el bus (aquest cop legalment) i m’agrada perque la gent es com ha de ser, educada. Una noia estava assentada al principi de tot on en teoria esta reservat per les persones  grans i ha pujat un home vell i de cop la noia s’aixeca i li cedeix el seient a l’home amablament i sense cap problema. A continuacio podeu veure la taula de les ofences amb els preus per la gent incivilitzada.

Offence On-the-spot-fine Maximum penalty
Fare evasion $100 $550
Smoking $200 $550
Offensive language, offensive behaviour or spitting $200 $550
Drinking alcohol $200 $550
Blocking doors or interfering with equipment $200 $550
Depositing litter $200 $550
Damaging vehicles or property through graffiti or vandalism $200 $550
Putting feet on seats $200 $550
Anuncis

Written by miguimon

Desembre 10, 2008 a 9:44 pm

Arxivat a humor, sydney

Deixa un comentari

