Miguimon a Austràlia

Bloc personal

Semestre acabat oficialment

with 2 comments

Han estat dos setmanes intenses i molt dures tan psicologicament com fisicament de no dormir gaire i fer anar massa les neurones amb els examens interminables de 3 hores. Resumint, estic content de la feina feta!!

Tinc possibilitats de treure alguna bona nota en alguna assignatura com la ITC382 – Business to Business. Encara no se perque es diu aixins perque no te res a veure amb business, es basicament orientada als sistemes de client/server i llenguatges de programacio en el entorn de aplicacions web. Pel primer projecta d’aquesta assignatura fet amb grup de dos persones, jo i en Miro ens ho vam currar molt i vam treure un 10, la millor nota. Si voleu veure el projecta esta penjat aqui: www.rubyproject.info

Es una cosa simple pero va portar molta feina. Inclus vam comprar un domini! Jo vaig fer la part + tecnica, posar en marxar els diferents serveis al servidor corrents amb Linux com la base de dades, servidor web i fer la aplicacio base amb Ruby on Rails. I el meu amic en Miro, va fer tota la part mes visual i retocar la interface de l’aplicacio web perque es un geni amb el disseny de pagines web. El segon projecta era fet amb un team work de 7 persones i consistia en fer el disseny d’un e-commers real (botiga virtual de venta de material informatic) pero sense implementar-lo de veritat. Alguns membres del grup van fer poca feina pero jo i en Miro vam treure un 10! Tenim moltes possibilitats ara clar depenent de com hagi anat l’examen de treure una High Distinction (un excelent). Ojala… ojala!

Written by miguimon

Novembre 20, 2008 a 11:57 am

Arxivat a australia

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. eiiiii!!! penja les fotos de hawai…ara estic amb el marc mirant les fotos del seu viatge, a veure kines son les mes xules per enviar a un concurs fotrografic!!

    ets un krak!!he mirat de nou el teu treball…

    ptns desde bcn!!! jo tb tink molta feina amb el master!! business to business or business to product!!

    aida

    Desembre 2, 2008 at 9:20 am

  2. Vinga vaaaaa k els de l’altre punta de món volem veure alguna foto!!!!!!! k fa temps que ens tens desinformats!!!! una abraçada!!! cuidet!!!

    ramon

    Desembre 2, 2008 at 6:53 pm


Deixa un comentari

